Efter att ha studerat generationer, haft influencers som kollegor och mer eller mindre levt i flödet har Johannes Gustavsson en unik inblick i vad som är framtidens sätt att kommunicera.
Han har hjälpt globala bolag att förstå vad som tilltalar unga medarbetare, fått förvirrade byråer att ta ett fast grepp om TikTok, strömlinjeformat nöjesparkers arbete med influencers, kartlagt kreatörsmarknaden för mediekoncerner, skapat virala kampanjer inför biopremiärer och fått bokföringsprogram att bli en drömprodukt för gymnasieungdomar. Vad vill du förändra?
Johannes Gustavsson bidrar med perspektiv och skapar en brygga mellan gammelmedia och nya digitala medier
Johannes Gustavsson hittar målgruppernas kanaler och utarbetar strategi för att nå ut med rätt innehåll, tonalitet och budskap
Johannes Gustavsson bidrar med strategi, medieträning, kriskommunikation, presskontakt anpassat för influencers
Johannes Gustavsson tar uppdrag från alla olika typer av företag, organisationer och offentliga verksamheter, såsom skolor och myndigheter, både i Sverige och utomlands.
Fyll i formuläret eller mejla [email protected]. Det är icke-bindande och kostnadsfritt, förstås. Vi återkopplar till dig inom 48 timmar.
Vad innebär ett konsultuppdrag?
Vad kostar det?
Är ett konsultuppdrag rätt för mig?